امنیت غذایی از ارکان امنیت ملی است همه آنچه باید درباره حساسیت فصلی بدانید جلوگیری از ۳ هزار سقط عمد جنین سالم در کشور حریق منزل مسکونی در بلوار میرزا کوچک خان + تصویر حادثه(۱۳ اردیبهشت) شاهرخ‌خان دستگیر شد (۱۳ اردیبهشت) بارش باران و لغزندگی معابر در جاده‌های خراسان رضوی (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) جزئیات لحظه پیدا شدن «یسنا دیدار» از زبان کایت سوار نیشابوری+فیلم برخورد مرگبار کامیون با پژو پارس در نزدیکی مشهد با ۲ کشته و زخمی (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدئو | توضیحات مدیر‌عامل هلال احمر گلستان درباره پیداشدن یسنا، دختر گم‌شده ترکمن یک سوم شهرستان‌های خراسان رضوی فاقد مرکز پزشکی قانونی هستند مشهد، میزبان سومین همایش ملی مدیران خیریه دارالاکرام| بورسیه تحصیلی برای ۸ هزار دانش‌آموز نیازمند روایت مادر «یسنا دیدار»، از روز ناپدیدشدن دختر ۴ ساله‌اش + فیلم آخرین اخبار از عملیات جست‌وجوی «یسنا»، دختر گم‌شده ترکمن + ویدئو (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) آشنایی با خواص سبزی‌های فصل بهار| نوبرانه‌های بهاری ضامن سلامتی این سبزی، کلیه‌ها را تصفیه و استخوان و دندان‌ها را تقویت می‌کند
سرخط خبرها

۱۸ بیمار بدحال مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های خراسان رضوی بستری هستند

  • کد خبر: ۱۴۹۱۲۸
  • ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۵
۱۸ بیمار بدحال مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های خراسان رضوی بستری هستند
رییس کمیته رسانه و اطلاع‌رسانی قرارگاه مدیریت کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: هم‌اکنون ۱۸ بیمار بدحال مبتلا به کرونا در بخش‌های مراقبت‌های ویژه زیر پوشش این دانشگاه در بیمارستانهای خراسان رضوی بستری هستند.

به گزارش شهرآرانیوز، محمد پهلوان کاشی افزود: شمار بیماران بدحال مبتلا به کرونا بستری در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد در استان خراسان رضوی ۲۰ درصد طی ۱۰ روز گذشته افزایش یافته است

وی ادامه داد: با بستری شدن ۲ بیمار جدید مبتلا به کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته در بیمارستان‌های زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد، مجموع بستری شدگان به ۲۵ نفر رسیده است.

دکتر پهلوان بیان کرد: در شبانه روز گذشته هیچ مورد فوتی ناشی از کرونا در مناطق زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد ثبت و گزارش نشده است.

رییس کمیته رسانه و اطلاع‌رسانی قرارگاه مدیریت کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد اظهار داشت: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون یک میلیون و ۹۴۱ هزار و ۲۷۹ تست آزمایشگاهی مربوط به تشخیص کووید ۱۹ در این دانشگاه انجام شده است.

وی گفت: به منظور پیشگیری از شیوع کرونا از عموم مردم تقاضا داریم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و به ویژه استفاده از ماسک و تکمیل واکسیناسیون، همچون موج‌های قبلی در کنترل و کاهش این بیماری همکاری کنند.

دانشگاه علوم پزشکی مشهد با ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در ۱۶ شهرستان خراسان رضوی، ۸۰ درصد از جمعیت ۶ میلیون و ۸۷۰ هزار نفری این استان را زیر پوشش دارد و ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به جمعیت ۱۷ شهرستان دیگر این استان بر عهده دانشگاه‌های علوم پزشکی سبزوار، گناباد، تربت‌حیدریه و دانشکده‌های پزشکی نیشابور و تربت‌جام است.

بر اساس آخرین آمار رسمی تاکنون هفت میلیون و ۵۶۴ هزار و ۸۸۱ نفر در ایران به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند و در طول ۲۴ ساعت گذشته، هفت نفر از بیماران مبتلا در کشور جان خود را از دست دادند که مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۴۴ هزار و ۷۶۴ نفر رسیده است.

همچنین تاکنون هفت میلیون و ۳۳۷ هزار و ۸۶۹ نفر از بیماران، بهبود یافته یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند و ۲۰۹ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند.

هم اکنون ۲ شهرستان کشور در وضعیت نارنجی، ۱۰۵ شهرستان در وضعیت زرد و ۳۴۱ شهرستان در وضعیت آبی کرونایی قرار دارند و هیچ شهرستانی در وضعیت قرمز کرونایی نیست.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->